دانلود Final Fantasy 3 - بازی آخرین خیال 3
دکتر دانلود
دانلود مطالب مختلف از سایت های دیگر

دانلود Final Fantasy 3 - بازی آخرین خیال 3
 

هزار سال قبل از شروع وقایع بازی، یک تمدن که از نظر علمی و فناوری در سطح بسیار بالایی قرار داشتند، در یک قاره که با ارتفاع زیادی از سطح یک سیاره بی نام شناور بود، زندگی می کردند. آن ها از وجود منبع قدرت جدیدی به نام کریستال های چهار عنصره نور آگاه شده بودند و می خواستند که این قدرت را تحت کنترل خویش در آورند. آن ها می دانستند که این منبع قدرت، قدرت عظیمی را برای آن ها فراهم می کند اما از این موضوع مطلع نبودند که نمی توانند یکی از قدرت های بنیادین طبیعت را کنترل نمایند. این قدرت جدید که منشاء آن نور بود در صورتی که قطب مخالف خود را نمی یافت می توانست دنیا را نابود کند. قطب مخالف این قدرت، کریستال های چهار عنصره تاریکی نام داشت. به دست گرفتن قدرت نور باعث شده بود که تعادل میان تاریکی و نور در دنیا دچار آشفتگی شود و این حیات دنیا را تهدید می کرد. چهار جنگجو انتخاب شدند و قرار شد که آن ها تعادل دنیا را به آن بازگردانند.

 

این چهار جنگجو که مردم آن ها را با نام جنگجویان تاریکی می خواندند توانستند توازن دنیا را به حالت اولیه در آورند اما تا آن زمان چیزی از تمدن آن ملت پیشرفته باقی نمانده بود و همه چیز تبدیل به خاکستر شده بود. وقایع بازی هزار سال پس از آن ماجرای تاریخی اتفاق می افتد. پیش گویان معتقد هستند که این اتفاق دوباره پس از این همه سال به وقوع می پیوندد و حال این نوبت شماست که توازن را به دنیا بازگردانید و آن را از نابودی نجات دهید.

 

Final Fantasy III (ファイナルファンタジーIII Fainaru Fantajī Surī?) is a role-playing video game developed and published by Square in 1990 for the Family Computer as the third installment in the Final Fantasy series. It is the first numbered Final Fantasy game to feature the job-change system. The story revolves around four orphaned youths drawn to a crystal of light. The crystal grants them some of its power, and instructs them to go forth and restore balance to the world. Not knowing what to make of the crystal's pronouncements, but nonetheless recognizing the importance of its words, the four inform their adoptive families of their mission and set out to explore and bring back balance to the world.
The game was originally released in Japan on April 27, 1990. It had never been released outside of Japan until a remake was released on the Nintendo DS on August 24, 2006. At that time, it was the only Final Fantasy game not previously released in North America or Europe. There had been earlier plans to remake the game for Bandai's WonderSwan Color handheld, as had been done with the first, second, and fourth installments of the series, but the game faced several delays and was eventually canceled after the premature cancellation of the platform. The Nintendo DS version of the game was positively received internationally, selling over one million copies in Japan.
It was also released for the many other systems: the Japanese Virtual Console version (Famicom version) on July 21, 2009 (Wii) and January 8, 2014 (Wii U), an iOS port of the Nintendo DS remake on March 24, 2011, an Android version on March 12, 2012, a PlayStation Portable version on late September 2012 (Downloadable only version outside of Japan via PlayStation Network) and Android-based Ouya console on April 2013

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS: Windows Vista, 7, 8
Processor: Pentium 4, 2.4 GHz
Memory:
2 GB RAM
Hard Drive: 800 MB available space

مشخصات


شرکت سازنده: SQUARE ENIX
حجم فایل: 670 مگابایت

راهنمای نصب

1- پس از اجرا کردن فایل Setup و یا Install و نصب کامل بازی، محتویات پوشه Crack را در محل نصب بازی بر روی سیستم خود، کپی نمایید و در صورت مواجه شدن با پیغام Replace گزینه Yes را انتخاب نمایید.

توجه: اگر فایل
Setup بر روی سیستم شما فعال نیست و در هنگام اجرا با پیامی مبنی بر طولانی بودن آدرس مواجه می شوید، پوشه اکسترکت شده را Rename نموده و نام آن را با کمترین کاراکتر مثلا یک حرف انگلیسی تغییر دهید.

لینک های دانلود

 

اطلاعات نسخه کرک شده و کامل Reloaded‏ - 670 مگابایت (پیشنهاد دکتر دانلود)
اطلاعات این نسخه دارای کیفیت بسیار خوبی می‌باشد و بدون مشکل اجرا می‌گردد.
دانلود دانلود - بخش اول
دانلود دانلود - بخش دوم


اطلاعات کرک نسخه Reloaded‏ - 1 مگابایت
کرک دانلود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاريخ : جمعه 9 خرداد 1393برچسب:, :: 15:54 :: توسط : SHSaj

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید. امیدوارم که مطالب این وبلاگ مورد توجه شما قرار گیرد و شما بازدید کننده همیشگی ما باشید. این وبلاگ پر شده از مطالب مختلف از سایت های مختلف با موضوعات بازی،نرم افزار،عکس،آهنگ و ...
آخرين مطالب
نويسندگان
پيوندها

  تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دکتر دانلود و آدرس dr.download.Loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 287
بازدید کل : 56934
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


Online User src="http://roozgozar.com/google/01/roozgozar-10.gif" width=130 border=0 alt=Google>

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل